20 Mart 2016 Pazar

YALANCI PİZZA






Benim üniversiteden bu zamana hazırladığım bir kahvaltı klasiği bu tarif. Pizza gibi görünmesi nedeniyle adını yalancı pizza koydum. Bu çok basit ama kahvaltı sofralarınızı süsleyecek olan pizzaya dilediğiniz malzemeleri ekleyerek çeşitlendirebilirsiniz. Gelelim tarife

Malzemeler

2 orta boy patates
Dilediğiniz kadar sucuk,sosis
1 tatlı kaşığı biber salçası
2 yumurta
Kekik
Kaşar Rendesi
Tuz (benim biber salçam çok tuzlu sucukta da olması nedeniyle tuz eklemedim)

Hazırlanışı:

Patatesleri minik minik küp şeklinde doğrayın ve az yağlı tavada kızartın. Üzerine sucukları ve sosisleri ilave ediniz.Biraz da birlikte kavurunuz. Biber salçası ve kekiği ilave ediniz. (Eğer yağı fazla eklediyseniz bu aşamadan sonra lazım olmayacağı için fazla yağı süzünüz)Ayrı bir kapta çırptığınız yumurtalar yavaşça tavaya gezdire gezdire boşluk kalmayacak şekilde yayınız ve karıştırmayınız. Yumurtalar pişince üzerine rende kaşarı ilave edip. Ocağı kapatınız üzerine bir kapak kapatıp erimesini bekleyiniz. Benim ki çok az kaşarlı çünkü oğlum peynir yemiyor. :(





Hiç yorum yok: